A mai bejegyzésben óriási örömmel és büszkeséggel írunk arról, hogy szupermodellünk három év után újra Prada-lány lett! Sokan vártak a nagy visszatérésre, nem csak azért, mert Miuccia Prada show-ja indította be Axente Vanessa karrierjét, hanem mert Steven Meisel és csapata mindig is időtlen szépséget alkotott vele. A resort, vagyis az elő-őszi kampány a „Charmed” címet kapta, központjában pedig a legújabb Prada táskák állnak. Vanessa például az ikonikus Galleriát reklámozza, amihez most először Swarovski kristályos, levehető vállpánt is tartozik, amit külön lehet megvenni és variálni. Mivel a kiegészítők ilyen díszesek, maga a koncepció visszafogottabb volt. Mondhatni a nyugalom teljesen természetes szigetét jelképezi a stúdiós háttér, ami előtt büszkeségünk még áprilisban pózolt. Át is adjuk a szót Vaninak, aki most beszámol negyedik Prada kampányáról:
„Ez a munka egy nagyon laza nap alatt készült, az egész koncepció is laza volt. A kampányban rajtam kívül még négy lány szerepel: Fei Fei Sun, Sasha Pivovarova, Vittoria Ceretti és egy új brazil lány, Lorena Maraschi, aki szerintem a bemutatón is exkluzív volt. Mindenkiről egy-egy kép készült, majd egy videó mindannyiunkról.
A ruhák fehérek és teljesen letisztultak, kisebb részleteket is lehet látni az őszi-téli kollekcióból, például a fűzőket. A haj és a smink is nagyon egyszerű és természetes volt, a hajamat csak lefújták vizes sprével.
A legjobban a kiegészítők tetszettek, amikkel telis-tele van a kollekció. Iszonyatosan egyediek a táskák, mindenféle fityegők díszítik és még a pántjaik is fém virágokkal vannak kirakva. Teljesen odavagyok értük!
Remek csapat volt, egész nap el tudtam volna beszélgetni velük.”
Így készült Axente Vanessa legújabb Prada-kampánya
Forrás: Modellügynökség | 2016 június 13.
A mai bejegyzésben óriási örömmel és büszkeséggel írunk arról, hogy szupermodellünk három év után újra Prada-lány lett! Sokan vártak a nagy visszatérésre, nem csak azért, mert Miuccia Prada show-ja indította be Axente Vanessa karrierjét, hanem mert Steven Meisel és csapata mindig is időtlen szépséget alkotott vele. A resort, vagyis az elő-őszi kampány a „Charmed” címet kapta, központjában pedig a legújabb Prada táskák állnak. Vanessa például az ikonikus Galleriát reklámozza, amihez most először Swarovski kristályos, levehető vállpánt is tartozik, amit külön lehet megvenni és variálni. Mivel a kiegészítők ilyen díszesek, maga a koncepció visszafogottabb volt. Mondhatni a nyugalom teljesen természetes szigetét jelképezi a stúdiós háttér, ami előtt büszkeségünk még áprilisban pózolt. Át is adjuk a szót Vaninak, aki most beszámol negyedik Prada kampányáról:
„Ez a munka egy nagyon laza nap alatt készült, az egész koncepció is laza volt. A kampányban rajtam kívül még négy lány szerepel: Fei Fei Sun, Sasha Pivovarova, Vittoria Ceretti és egy új brazil lány, Lorena Maraschi, aki szerintem a bemutatón is exkluzív volt. Mindenkiről egy-egy kép készült, majd egy videó mindannyiunkról.
A ruhák fehérek és teljesen letisztultak, kisebb részleteket is lehet látni az őszi-téli kollekcióból, például a fűzőket. A haj és a smink is nagyon egyszerű és természetes volt, a hajamat csak lefújták vizes sprével.
A legjobban a kiegészítők tetszettek, amikkel telis-tele van a kollekció. Iszonyatosan egyediek a táskák, mindenféle fityegők díszítik és még a pántjaik is fém virágokkal vannak kirakva. Teljesen odavagyok értük!
Remek csapat volt, egész nap el tudtam volna beszélgetni velük.”