Tracy Anderson 6 tippje az edzéshez – 2. rész

Forrás: Modellügynökség | 2015 július 9.

Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez, Madonna és Shakira életében egy közös pont biztosan van: személyi edzőjük és egyben a mi kedvenc fitneszgurunk, Tracy Anderson, akinek a legismertebb, Method című videójára az összes Attractive-modell tornázik. Az általa kifejlesztett edzéstervvel a legnagyobb sztárokhoz hasonlóan te is felébresztheted a legkisebb izomcsoportjaidat is és kitartó, mindennapos munkával rövid idő alatt átformálhatod az egész testedet. Kíváncsi vagy, hogy a világ egyik legmenőbb edzője milyen tippeket ad a sikeres edzéshez és diétához? Már mondjuk is!

tracy-anderson-fitnesz-modellügynökség-blog-cosmopolitan

1. Megfelelő diéta nélkül hiába edzel. Tracy szerint a kliensei ott követik el a legnagyobb hibát, mikor azt hiszik, hogy fogyózni kell, mielőtt belevágnak az edzésbe. Ha fogyni vagy feszesedni szeretnél, akkor ennek csak egy része a rendszeres testmozgás. Megfelelő étrendet kell kialakítani, ami nem a kalóriamegvonásról szól, hanem a teljes értékű és bioélelmiszerek fogyasztásáról.  Fontos, hogy élvezd az étkezéseket, de anélkül, hogy károsítanád a szervezeted, ezért kerüld a feldolgozott élelmiszereket és inkább próbálj átállni minél természetesebbre. Sosem szabad koplalni, hiszen akárki le tud fogyni, ha egész nap csak folyadékokat tol magába, de ez nem lesz tartós, és a súlyfelesleg ugyanúgy visszarakódik.

tracy-anderson-fitnesz-modellügynökség-blog-cosmopolitan

2. Mindig tudd, hogy pontosan milyen változást szeretnél a testeden. Gondold át, hogy milyen az egészségi állapotod és milyen reális, valóban elérhető változást akarsz, aztán ehhez mérten építsd fel a stratégiát, amiben Tracy videói személyre szabottan is tudnak segíteni. Fontos, hogy megértsd a mozdulataidat, és mindig koncentrálj a kritikus területekre.

3. A mozgáshoz hozzá kell szokni, de ne túlságosan. Ne várd azt, hogy már első alkalommal végig tudod csinálni az összes gyakorlatot. Ha először csak 5 lábemelést tudsz csinálni, következő alkalommal legyen belőle 6, majd 7 és így tovább. Viszont amikor már hozzászoktál az edzés menetéhez, ne érd be annyival, hogy már érzed az izmaidat, és csak a kedvenceid gyakorlataidat, vagy a könnyebbeket csinálod meg. Célszerű tükör előtt edzeni, hogy pontosan lekövesd azokat a mozdulatokat, amiket a profi csinál.

4. A cél eléréséhez minimum heti 5 napot mozogj. Tracy kiborul, mikor azt kérdezik tőle, hogy mennyi ideig kell elköteleznie magát az embernek az edzésprogram mellett, vagy hogy mikor lesz elég már csak heti kétszer edzeni, ugyanis ez nem így működik. Hozzá kell szoknod, hogy rendszeresen tegyél a tested egészségéért és megóvd azt. Például naponta 5 percet töltesz fogmosással, pedig a fog csak egy nagyon picike része az emberi testnek, ezért a többi részed is megérdemel napi 30-60 perc odafigyelést, igaz?

tracy-anderson-fitnesz-modellügynökség-blog-cosmopolitan

5. Semmilyen mozgásformát sem szabad túlzásba vinni, különben kizökkensz az egyensúlyodból. Tracy például nem tartja jó ötletnek a spinninget, az elliptikus trénert, vagy a nehéz súlyok emelgetését, mert ezek túlságosan megterhelik az ízületeket, csak a mélyen fekvő izomcsoportokat aktiválják és eltorzítják a testarányokat.

6. Egy szuper playlist akár a kulcsa is lehet a jó edzésnek. Tracy imádja a zenét és mindenkinek csak ajánlani tudja, hogy ezekre a számokra tornázzon:

Travis Barker – Live Forever

Michael Jackson – Smooth Criminal

Wyclef Jean –  Divine Sorrow

David Guetta – Dangerous

Taylor Swift – Style

Drake – 0 to 100

tracy-anderson-fitnesz-modellügynökség-blog-cosmopolitan

Blogleírás

A modellügynökség - www.cosmopolitan.hu kiemelt blogja "Hogy készül egy divatanyag? Milyen érzés végigvonulni New York, Párizs, Milánó kifutóin?