Üsd ki az őszi fáradtságot!

Forrás: Modellügynökség | 2014 november 19.

Hamarabb sötétedik, hullanak a fák levelei, a frontok csak úgy jönnek-mennek és egész nap olyan nyomott vagy? Bizony, őszi fáradtság is létezik!

Ha megfogadod tanácsainkat, melyek modelljeink trükkjeit és több éves tapasztalatainkat ötvözik, garantáltan nem fogsz elaludni az íróasztal előtt!

Mikor felkelsz:

– Mindegy, mikor fekszel le vagy hogy hétvége van, törekedj arra, hogy minden nap ugyanakkor ébredj! Fontos, hogy meglegyen a napi rutinod.

– Miután kiugrasz az ágyból, húzd el a függönyt és sütkérezz egy kicsit a napsugarakban, hogy feltöltődj. Ha annyira korán kell kelned, hogy még sötét van, indítsd nyugis zenével a napot!


– Már előző este bekészíthetsz magadnak egy isteni energiabombát a hűtődbe, amit a reggeli készülődés közben elkortyolhatsz. Legyen ez mondjuk egy fincsi zöld smoothie! Összetevői: szőlő, uborka, zöldalma, brokkoli, kivi és citrom. A szervezeted már elkezdett dolgozni, jó reggelt!


– Mindenképpen próbálj meg suli vagy munka előtt tornázni. Este túlságosan felpörgetne és nem tudnál aludni, így pedig egész nap friss lehetsz és jobban tudsz majd koncentrálni. Mi a cardio edzést ajánljuk, ami azonnal felgyorsítja az anyagcserét, mégsem teheli meg túlságosan a szervezetet.


– Sose felejts el reggelizni! Vagyis soha ne hagyd el a kiadósan egészséges reggelit! A mi kedvencünk a zabkása, amit bármilyen gyümölccsel elkészíthetsz már előző este, így marad időd nyugiban átgondolni a napot. Még jobb, ha az avokádót is becsempészed reggeleidbe, ugyanis erősíti az immunrendszert, kívül-belül ápol és plusz adag energiát ad!

– Ha még maradt egy kis időd, hideg-meleg vizet váltogatva ejts meg egy gyors tusolást. Ha eddig nem sikerült volna, ettől garantáltan felfrissülsz!

Napközben:

– Ha növelni szeretnéd az energiaszinted, igyál minél több teát! A zöld tea nem csak felpezsdít, de méregtelenítő és zsírégető hatású is. Kávéfüggőknek kifejezetten ajánljuk a mate teát. A legjobb természetes élénkítő szer, sőt kiváló C-vitamin forrás és még az éhségérzetet is csökkenti! Ha netán fel- vagy megfáztál, mindenképpen tarts magadnál egy litert.


– Az ebédről se feledkezz meg! Nagyon fontos a rendszeres, változatos étkezés, főleg amikor a téli hónapokra készülsz. Válassz mindig a szezonális kínálatból, ha lehet minél több nyers ételt! Ezen a képen pl. egy csicseriborsós cukkini ‘tésztát’ láthatsz, cseppnyi mézzel grillezett sütőtök feltéttel, teljes kiőrlésű gremolata fűszerkeverékes kenyérmorzsával megszórva. Mennyei vitaminforrás!

– A tökéletes nassolás: 4 óra körül nyers gyümölcsök és magvak! Legyen az alma, körte, mandula vagy tökmag, nem csak a bőröd és a hajad szépségért teszel ilyenkor, hanem az agyműködésedet is revitalizálod!

– A C-vitamint manapság mindenki szedi, de a B-komplex vitaminokról hallottál már? Pompás hatással vannak az idegek, a bőr, a bélrendszer és az agy működésére és a stressz által elvett energiát is pótolják.

– Minden nap igyál meg legalább 3-4 liter szénsavmentes ásványvizet. Télen is! A legolcsóbb pajzs a káros szabadgyökök elleni védekezésben, ami csak létezik!

– Használd ki, amíg süt a nap, és tölts egy kis időt a szabadban! Ősszel és télen is nagyon fontos a friss levegő.

Lefekvés előtt:

– Ideje elkezdened currys vacsi recepteket keresgélni a neten! Nem csak immunerősítő, de olyan antioxidánst szabadít fel szervezetünkben, ami fenntartja a megfelelő energiaszintet. Ehhez a currys tonhal salátához például mit szólsz?

– Levezetésként tegyél be jóga videót YouTube-ról és lazítsd el az izmaidat, na meg az agyadat is!

– Ha filmnézéshez lenne kedved, a hagyományos burgonya chips helyett próbáld ki a marinált fodros kel chipset! Alacsony kalóriatartalmú és szuper partner a méregtelenítésben!

– Sose feküdj le üres gyomorral, különben reggelig számolhatod a bárányokat! De arra is figyelj oda, hogy elalvás előtt ne edd tele magad, mert szörnyű rémálmaid lesznek.

– Fél órával az alvásidőd előtt kapcsolj ki mindent és vesd papírra, mi az, ami zavar vagy amit másnap semmiképpen nem felejthetsz el. Ezzel a módszerrel nem fog órákig kattogni az agyad alvás helyett.

– Lámpákat lekapcsolni! Minél kevesebb fény marad égve a szobádban, annál mélyebben fogsz durmolni.

Te is kipróbálod majd ezeket a hétköznapi trükköket? Várjuk a tapasztalatokat!

Blogleírás

A modellügynökség - www.cosmopolitan.hu kiemelt blogja "Hogy készül egy divatanyag? Milyen érzés végigvonulni New York, Párizs, Milánó kifutóin?