Legyél részese te is ennek a fontos kampánynak!

Forrás: Modellügynökség | 2016 április 18.

Tudtad, hogy a kampányok már nem csak nyomtatva léteznek? A közösségi oldalak segítségével ugyanis több helyre eljut az üzenet, mint azt bárki gondolná. Főleg ha világsztárok osztják meg azt, és ha egy ilyen fontos üzenetről van szó. Az Interview Magazine új kezdeményeséséhez most akár te is csatlakozhatsz!

push-for-progress-modellugynokseg-blog-cosmopolitan00

Mi is szeretjük és követjük az Interview (@interviewmag) oldalát, hiszen ők voltak azok, akik elsők közt mutatta be Axente Vanessát, mint a szupermodellek új generációjának oszlopos tagját. Arra pedig biztos emlékszel, hogy modellünk tavaly már a kedvenc Instagramon szereplő sztárjaik listájára is felkerült az #Instagang hashtaggel. A következő ok, amiért szeretni lehet őket Vanessa amerikai ügynökségén keresztül érkezett be, ugyanis a magazin felkérte, hogy csatlakozzon hozzájuk a #PUSHFORPROGRESS közösségi médián futó kampányukhoz.

push-for-progress-modellugynokseg-blog-cosmopolitan02

Ezt a kis fekete képet Andy Warhol idézetével biztos sokat láttad az elmúlt időben. Ennek egyrészt az az oka, hogy Warhol alapította a magazint, másrészt a lehető legtökéletesebb és legösztönzőbb mondat a Push For Progress népszerűsítéséhez: „Azt mondják, az idő megváltoztatja a dolgokat. De az igazság az, hogy magadnak kell megváltoztatnod őket.” Az egésznek a lényege ugyanis, hogy a netes platformot megragadva rávilágítsanak olyan jó ügyekre és remek emberekre, akik mindenkit tettekre késztetnek egy szebb jövő érdekében.

push-for-progress-modellugynokseg-blog-cosmopolitan03

Legyél te is a kampány óriási kórusának egyik hangja azzal, hogy folyamatos és pozitív változásra ösztönzöd a világot! Akár ezzel, vagy egy számodra fontos képpel írd ki Instagramra, hogy te milyen ügy iránt vagy elkötelezett, melyik az a szervezet, amit közel érzel magadhoz, vagy ki az, aki szerinted nagy lépéseket tesz a változás érdekében. A végére pedig tageld be az adott alapítványt, vagy személyt, akire fel akarod hívni a figyelmet, na meg persze magát az Interview magazint, legvégül pedig használd a #pushforprogress hashtaget. Ne felejtsd el meghívni a családodat, barátaidat, munkatársaidat és követőidet sem!

push-for-progress-modellugynokseg-blog-cosmopolitan04

Axente Vanessa például azt írta, hogy minden embernek joga van egészségesen étkezni, hogy az étel az orvosság és hogy a kis dolgok is számítanak. Az ő választása a God’s Love We Deliver (@GodsLoveNyc) alapítványra esett, akik tápláló és személyre szabott ingyenes ételt biztosítanak azok számára, akik túl betegek ahhoz, hogy maguknak vásároljanak be és főzzenek. A New York-i jótevőket Vanessa egy díjátadó gálán ismerte meg és már azon dolgozik, hogy úgy ossza be az idejét, hogy személyesen is el tudjon látogatni a konyhájukra.

push-for-progress-modellugynokseg-blog-cosmopolitan05

Persze szupermodellünkön kívül számos sztár csatlakozott még a kezdeményezéshez. Elizabeth Banks a @TurnAroundArts-t választotta a gyermekek oktatásáért, January Jones az óceánok védelméért emelte fel a hangját az @Oceana-t kiemelve, Rosario Dawson az afrikai divatipart támogató @StudioOneEightyNine-t emelte ki a tudatos vásárlás jegyében. Suvi Koponen az állatkínzásra hívja fel a figyelmet a @FarmSanctuary munkájával, Daria Strokous a @GemsGirls és a @Unitas_Fond támogatásával követeli az emberkereskedelem és a modern rabszolgaság megszüntetését, Juliana Schurig pedig azt kéri, hogy csatlakozz a @GirlUpCampaign-hoz és segíts azokon a lányokon, akik olyan helyen élnek, ahol a legnehezebb dolog nőnek lenni.

 

Blogleírás

A modellügynökség - www.cosmopolitan.hu kiemelt blogja "Hogy készül egy divatanyag? Milyen érzés végigvonulni New York, Párizs, Milánó kifutóin?