Hogyan tartják magukat bombaformában külföldön is a modellek?

Forrás: Modellügynökség | 2015 június 27.

Egyértelmű, hogy itthon megvan a heti minimum 5 edzés és az előre összeállított egészséges étrend, de vajon mi történik, mikor az ember lánya kiszakad a megszokott környezetéből és egy ismeretlen helyen találja magát? Rosszabb esetben sajnos az, hogy besétál a közelben lévő étterembe és berendeli a helyi specialitásokat. Kipróbálni persze mindent lehet, de azt mondanunk sem kell, hogy tésztában, édességekben és rizsben dús étrendtől egyből felszaladnak a plusz kilók. Márpedig ez a veszély eléggé fenyeget, ha egy idegen helyen vagy és zsebpénzből kell gazdálkodnod. Odafigyeléssel ez könnyen megelőzhető, íme a mi tippjeink:

modellek-fitnesz-trükk-diéta-egészség-modellügynökség-blog-cosmopolitan

1. A zöldség és gyümölcs a legfontosabb, ezekből mindig organikusat és az adott ország által termeltet keress. Nem is gondolnád, de Tokióban például a nyugatról importáltak nagyon drágák tudnak lenni. Kiemelten fontos az immunrendszer erősítése, ezért ha nem tudsz elég zöldséget enni, mindenképpen vigyél magaddal itthonról vitaminokat!

modellek-fitnesz-trükk-diéta-egészség-modellügynökség-blog-cosmopolitan

2. Mindig az adott hely szokásainak megfelelően vásárolj, így ki tudsz jönni a zsebpénzedből, ennek érdemes utána is olvasni még a repülés előtt. Leárazásokon sokat tudsz spórolni, például sok étteremben délután féláron vannak az ételek. Az is sokat segít, ha este készítesz magadnak kaját, amivel napközben elleszel.

modellek-fitnesz-trükk-diéta-egészség-modellügynökség-blog-cosmopolitan

3. Előre tervezd el a napi étkezésed, mert úgyis rohangálni fogsz. Egy modellnél mindig van zöldség, gyümölcs vagy magvak, mert a legtöbb castingon, munkán nincs étel. Egész nap igyál szénsavmentes ásványvizet és zöld teát, utóbbi a kávét is helyettesíti és méregtelenít!

modellek-fitnesz-trükk-diéta-egészség-modellügynökség-blog-cosmopolitan

4. A második legfontosabb: a rendszeres testmozgás, akárhol is vagy! Bár sok ügynökség biztosít kondi bérletet közel a modellszálláshoz, ha erre még sincs nincs lehetőség, a legegyszerűbb, ha találsz a lányok közt egy futópartnert, akivel felfedezed a közeli parkokat. Ha erre nem marad idő, YouTuberól bármikor tudsz torna, pilates, vagy jógagyakorlatokat csinálni a szobában is. Az uszoda keresése is egy opció, ugyanis az úszás egy teljesen kímélő mozgásforma, ami hátfájásra is jó például.

modellek-fitnesz-trükk-diéta-egészség-modellügynökség-blog-cosmopolitan

5. Szoríts helyet a bőröndödben az itthoni kajáknak! Itt sokkal olcsóbb minden, és így olyan ízeket fogsz enni, amit már biztosan ismersz és szeretsz. Ez a hasznos pakk például egy kilót sem foglal el a bőröndödben: vörös lencse, fokhagyma, kamilla és csalán tea, oregánó olaj, Neurosan por, stevia, utifű maghéj.

modellek-fitnesz-trükk-diéta-egészség-modellügynökség-blog-cosmopolitan

+ 1 tipp: Ha Európán belül utazol, mindenképpen váltsd ki az Európai Uniós Egészségbiztosítási Kártyát. A megyei egészségbiztosítási pénztárnál tudod igényelni és azért éri meg, mert ha esetleg lebetegednél, az adott ország állampolgáraival egyező módon részesülsz majd orvosi ellátásban.

Blogleírás

A modellügynökség - www.cosmopolitan.hu kiemelt blogja "Hogy készül egy divatanyag? Milyen érzés végigvonulni New York, Párizs, Milánó kifutóin?